sábado, 31 de enero de 2009

la crua realitat

ja he anat a veure revolutionary road (amb els papis... amb qui sino?).

crua i dura. com la vida mateixa. sense paraules. els últims deu minuts m'han sigut molt durs. m'he tingut que posar com una boleta a la butaca de la sala amb les cames creuadíssimes (les dones m'entendreu, i algun que altre home, espero) i tapant-me el perfil de la cara, perquè el senyor del barret elegant del meu costat no em veies plorar. sí, he plorat. sí, sóc de la llagrimeta fàcil. però aquest cop no ha sigut llagrimeta, no... he estat a punt de cridar, perquè m'ofegava. se m'ha fet un nus a la gola que feia temps que no sentia. i, hores més tard de veure-la, encara em dura.

no la podré tornar a veure, almenys fins d'aquí un temps... estic massa sensible últimament, i el tema el qual tracta la peli em toca (ens toca) molt d'aprop. no paro de pensar-hi... l'he de tornar a veure per entendre millor als personatges, sobretot el d'ella (per cert: majestuosa kate... borda el paper a la perfecció absoluta), però com ja he dit, d'aquí a un temps i sola, per poder desfogar-me millor.


la frase: 
no recordo ben bé com era el diàleg, però deia algo així:

- es normal que quieras desaparecer...
- aparecer. lo que quiero es aparecer.

2 comentarios:

irenitis dijo...

i ara que hi penso. ja he dit que la kate winslet borda el paper... però, cal destacar que el personatge que interpreta el leonardo dicaprio no és gens facil... Ella s'emporta el gran paper de drama pur i dur, però ell ha de seguir la línia d'un personatge que sembla fàcil, però no ho és... No sé si m'explico. És com allò de quan li pregunten a un actor en quin personatge pot jugar més a l'hora d'interpretar i la majoria diuen que quan més s'ho han de currar és en el paper de dolent... Aquest cas, la Winslet de no fa de dolenta, però la interpretació ho requereix... En canvi en Dicaprio actua d'una manera excel·lent per no quedar el secundari en el seu paper de "conservador"...

Ho sento si estic esmentant molts detalls de la peli, però és que em sento un xic sola a l'hora de comentar-la..

aneu a veure-la!!

irenitis dijo...

més frases:

"Si estar loco significa vivir la vida como si te importara... entonces no me importa estar loca de atar!

"¿Sabes que tiene de bueno la verdad? Que todos sabemos reconocerla, por mucho que llevemos viviendo sin ella. Nadie olvida que es la verdad. Sólo nos volvemos mas diestros mintiendo..."